خیلی خوب شد!

    من خیلی خوشحالم! یه خبر خیلی خوب بهم رسیده امشب،که حالمو خوب کرده بیش از حد! البته قبلشم کلا خوشحال بودم و حالم خوب بود،ولی این خبر خوب باعث شد غیر قابل کنترل بشم!!!

    خب...فردا روز دختره!!! به به...به افتخارمون...قرار بود امشب از مامان هدیه بگیرم،ولی نشد...آخه رفتیم واسه خریدش(اصولا ما هدیه هامونو خودمون انتخاب می کنیم!!!) اما تعطیل بود! کلی چسبیدیم...ولی خب اشکالی نداره،بالاخره که من این هدیه رو خواهم گرفت! حقمه،نوش جونم!

    امروز نشستم به همراه خواهر عزیز که دیوانه وار پرسپولیسیه،دربی نگاه کردم! خودم اصلا فوتبالی نیستم ولی بازی های هیجان دارو می بینم...اما اونقدر این بازی مزخرف و مسخره و خسته کننده بود که آخر نیمه ی اول ولش کردم! واقعا فوتباله ما داریم؟! من ال کلاسیکو رو هم معمولا نگاه می کنم،ولی اون کجا...این دربی بی مزه ی استقلال پرسپولیس ما کجا...؟؟؟! تو هر یک دقیقه به طور متوسط سه تا خطا میشد! بدبخت کی روش...چه تیمی رو هدایت می کنه!!!

    بالاخره...بعد از گذشت 3ماه از تعطیلی مدارس،امروز من کتاب دفترای پارسالو جمع کردم که جا واسه کتابای جدید باشه! والا اگه جا داشتم اصلا هیچ وقت جمعشون نمی کردم!!! جالب بود...کلی خاطره مرور شد.هنوزم به مسخره بازی هایی که صدف تو دفتر چک نویسم درآورده می خندم!(صدف جان یه بار گفتم،سه تا عمه دارم...تقدیم به تو!) گفت و گو های بی سروته سرکلاسی با کیمیا که هیچ وقت موضوعش مشخص نشد!...دل نوشته های 4 خطی خودم...یه عالمه متن آهنگ...یکم هم مطالب درسی در حاشیه!!! همه ی چیزیه که تو دفتر چک نویسم پیدا کردم که دوستان به نام "دفتر قرمزه" می شناسنش!!! و بسیار برام عزیزه...خیلی زیاد...

    نمی دونم این جور پستا رو دقیقا واسه چی میذارم؟!...اما دلم میخواد بذارم...به بی هدف ترین شکل ممکن!



نظرات شما عزیزان:

KIMIA
ساعت1:22---25 شهريور 1392
hey bezar ye chizi bet begam : hichvaght gozashtane in postaye bahalo0 ke beghole kho0det mozakhrafan stop nakon ! hata age az akharesh ham nafahmi hadafet chie ??? hala nake hamishe mifahmi ya mifahmim hadafemo0n chie

yadesh bekheir ba inke sale mozakhrafi bo00d vali koli khatereh mo0nd !
پاسخ:chashm...vase gole ruye shomam k shode stop nemikonam!!!


صدف
ساعت13:51---18 شهريور 1392
این نگین مسته انگار؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوبی نگین بابا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم قبلا بهت گفتم که عمه هات زنده مفید ترن!!!

مسخره بازی درمیاوردم تاشاید یکم از شدت نچسبی و دپسردگیت کم شه!

راستی پس فردا بیستمه فردا هم نمیای بریم ددر؟؟؟؟؟؟
پاسخ:مشهد نبودم،سفرمم فک کنم فعلا کنسله!!!هر وقت شد بریم.نظر نگین یه آهنگه!


negin
ساعت13:00---16 شهريور 1392
فوتبالی نیستم ولی عاشقه گل کوچیکم...بوی خاطرات بچگیو میده...شیرین بودی نه؟ عاشق وقتیم که میدن بم اخطار شاید فک میکنن که اصلاح شم امسال! ولی انگار نه انگار!!!
پاسخ:شیرین؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392 | 1:19 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.